![](https://modernism.lviv-online.com/wp-content/uploads/2017/04/foto-2-5.jpg)
Комерційна академія на вул. Туган-Барановського, 10
Львівський торговельно-економічний університет зведений на вул. Туган-Барановського, 10 (довоєнна – Сакраменток). Спочатку освітній заклад називався Академія міжнародної торгівлі.
- Рік зведення: 1935
- Стиль: функціоналізм
- Архітектори: Вавжинець Дайчак Мечислав Штадлер
![Розгорнути](https://modernism.lviv-online.com/wp-content/themes/modernism-zmin/images/mor-roz.png)
Об’єм будівлі складається з чотирьох різних за вирішенням фасадної пластики частин. Архітектори проектуючи Академію ззовні одразу розглядали, яке це поєднається з внутрішнім наповненням будівлі.
Цокольний поверх та міжвіконні площини оздоблені клінкерною цеглою. На фасадах цікаво заакцентовані сходові клітки. Правий та лівий об’єми, які повністю оздоблені цеглою, мають суцільне вертикальне стрічкове скління.
![Креслення будинку. Фото з виставки Lwów 24 czerwca 1937. Miasto, architektura, modernizm](https://modernism.lviv-online.com/wp-content/uploads/2017/04/DSC_0074.jpg)
Креслення будинку. Фото з виставки Lwów 24 czerwca 1937. Miasto, architektura, modernizm
![Креслення будинку. Фото з виставки Lwów 24 czerwca 1937. Miasto, architektura, modernizm](https://modernism.lviv-online.com/wp-content/uploads/2017/04/DSC_0076.jpg)
Креслення будинку. Фото з виставки Lwów 24 czerwca 1937. Miasto, architektura, modernizm
Центральна частина споруди вирішена надзвичайно просто – на трьох поверхах розташовані кімнати для навчання та коридор. Частину першого поверху займає бібліотека, а другого кабінети керівного персоналу та зібрань.
Архітектори ретельно розробляли проект зеленої території та огорожі навколо Академії, що свідчить – на той час приділялась увага не тільки зовнішньому вигляду будинків, але й зовнішньому вигляду самого міста, в якому ці будинки зводились.
Джерело: Архітектура Львова: Час і стилі. XIII-XXI ст. Розділ Розділ VІІ. Архітектура міжвоєнного двадцятиліття (1919-1939), Ю. Богданова, упорядник і науковий редактор Ю. О. Бірюльов.
Фото: Мирослава Ляхович